En lååååång arbetsdag!



Och inte blev det bättre när jag fick en maskin att bygga som är stor som ett hus!! Suck! Det är en massa rör och tunga komponenter som ska in den raringen. Kollade mest klockan i väntan på att få gå hem. Kan inte tänka på annat än Sidney just nu. Längtar till fredag så otroligt!!

Kom iallafall hem till slut.....hämtade sonen (Jack 8år) på fritids och hjälpte honom att komma igång med veckans läxa. Han skulle måla en fågel och berätta lite om den, vi googlade fram en Skata och läxan blev gjord. Skalade potatis och satte på den sen fick min kära sambo ta över och jag drog ner till stallet. Behövde bara mocka och rida för min kära dotter (Zandra) gjorde resten åt mig. Jag och Elin red ner en sväng på gammla travbanan, Doris var pigg och glad men hostade flera gånger det brukar hon aldrig göra :(



Hade hängt Zandras tävlingskavaj i hallen för att inte glömma ta med den till Elin i stallet, den hängde kvar där när jag kom hem. Minnet är kort! Lyckades inte heller få bilden åt rätt håll här. det är så frustrerane att inte fatta hur man gör? När jag så gärna vill!
Jag får göra ett nytt försök att ta med kavajen i morgon.


En liten presentation!



Här är en skön bild på min dotter Zandra och hennes ponny Blue Diamond (Diddi)

Skulle haft med en jätte kul bild på Elins ponny Gulliver också men den hamnade bara åt fel håll!!  Och en film när jag hoppade igår, men fattar ju ingeting?? Så nu ger jag upp och går och lägger mig, gäsp!

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Vi lägger lite krut på förståelsen inom en snar framtid... :)



om du högerklickar på bilden du tänkt lägga in, så finns det alternativ som heter "vrid medurs" klicka på denna så ska du se att bilderna hamnar rätt... Videoklippen ngt svårare kanske... Jag ska leta upp en tydligare redogörelse om hur du ska göra:)



Sov gott!

/A

2009-04-21 @ 23:03:50
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0