Har just pratat med jourhemmet.....

Och vi bestämde att vi skulle komma och hämta Sidney klockan tre i morgon em. Nu är det väldigt nära......
Jag hörde lite om foder också, så man inte ändrar  allt på en gång. Han var lite dålig i magen nu han tycker nämligen om att äta allt han hittar ute, så det blir ris och torsk till att börja med.
Arbetet går väldigt trögt har svårt att koncentrera mig och är dötrött eftersom jag sover så dåligt på nätterna. Men nu är det väl dags att göra lite nytta igen......suck!

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

sv...

Lovar att rycka upp mig med bloggandet... Har bara så förbaskat mycket som ska vara färdigt bara. Satt precis med lönerna och jag får bara halva min lön denna utbetalning, resten får jag efter helgen...shit, shit, shit :(

/A

2009-04-23 @ 15:08:16
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0