Hoppträningen..........

Gick jätte bra!! Fast jag ramlade av precis som jag trodde. Men jag landade på fötterna och slog inte ihjäl mig, och jag bjöd på under hållning! Anna och Elin fick ett gott skratt, och det ger jag dom gärna.
Jag hoppade faktiskt studs med tre bommar, visserigen på det lägsta på sockerbitarna men ändå, för att vara första gången så gick det bra. Och jag hoppade en oxer på 50 cm, det var den jag åkte av på när Doris tvärstannade framför hindret. Antagligen för att hon kände att jag inte red ordentlig, jag var ju skräckslagen!! Men sen lossnade det riktigt bra och jag tog allt i en följd. Och jag kände mig lycklig och stolt efteråt, det var fantastiskt kul med studs!!  Anna filmade även idag, får se om jag kan lägga ut den här i morgon.

Sidney fick inte följa med ner till stallet för husse ville gå ut en sväng med honom, och det kan jag förstå när han varit på jobbet hela dagen. Men det är svårt att dela med sig.
Nu är det dags för sista pinken för Sid sen är det sängen.
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

haha... förlåt men det såg så roligt ut... Var fasiken är kameran när man borde ha den? Men Ni var sååå duktiga!

/A

2009-04-28 @ 08:08:10
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0