Lördag em.

Jaha då har vi varit i stallet också, det blir mycket nytt på en gång för lilla Sid. Men han klarar det jätte bra, han möter nya människor och hundar och är hur lugn och fin som helst. Hästarna tyckte han var lite läskiga när dom kom för nära, det får vi öva på lite i taget.
Men han träffade en mycket söt och trevlig Bordercollie-mix flicka vid namn Ella. Dom lekte jätte fint med varandra, Ella bor ju precis vid stallet så det blir nog fler gånger.

Jag ville inte rida idag för jag ville ägna all tid till min lilla vovve, så Julia gav sig iväg ut på Doris med Elin och Gulliver.

Julia och Doris!

Sen tog vi en fika och åt glass i solen med Anna, Elin, Zandra, Julia och Jack.
Jag tog även en sväng till apoteket och köpte ett fästinghalsband till Sid.

Senare kom min mamma på besök och hälsade på Sid, hon tycker också att han är otroligt fin. Nu har vi precis ätit en god middag och jag är supertrött, det blir nog sängen efter Robinsson.

 

Här är Sidney i köket medans vi äter middag, han passar på att sova lite när alla är sitter still en stund.
Det tar på krafterna att flytta hem...........

Kommentarer
Postat av: Annica

Vad skönt att allt funkar så bra. Kram

2009-04-25 @ 21:30:38
Postat av: Vonne

Ja Annica det går så otroligt bra, ni måste komma över snart och titta på underverket. Jag är ledig hela veckan :)

2009-04-26 @ 10:17:59
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0