Nu har jag kommit hem!



Här har Sidney precis gått husesyn med Jack och står och ser ut över ägorna, verkar rätt ok!
Resan hem gick jätte bra, han hoppade glatt in i bilen och tog det lugnt hela resan. Vi stannde till på Arninge djurklinik och fick tipps om foder och köpte det, dom tyckte han var jätte fin!
Väl hemma var det full fart!! En egen tomt är ju toppen, Sidney hade lite fnatt och det blev mycket lek med Jack ,Julia och alla nya saker.





Sen blev det middag bestående av kokt tork och ris eftersom magen krånglar lite, det tog ungefär 30 sekuder att äta upp varenda smula.



Lite senare kom Torsten hem, familjens katt. Det gick jätte bra, en smäll på nosen blev det när Sidney ville leka men inte Torsten. Efter det har dom hälsat igen och dom respekterar varandra.





Anna kom föbi en sväng och hälsade på och tog en fika, och sen kom grannen och ville hälsa på Sidney också.
Vi är helt imponerade hur cool han är med allt nytt som händer. Han är bara go och glad hela tiden.
Lite senare på kvällen tog vi en skön promenad i skogen, Sidney tyckte det var toppen! Men vi vågade inte ha honom lös riktigt än så det blev i koppel hela rundan. Men kanske i morgon.......







Vi är så otrolig lyckliga över denna fantastiska hund, han är allt man kan önska sig och lite till.
Men nu är vi helt slut efter rolig och lång dag. Men tröttast av oss alla är nog Sidney...............


Sov gott Sid, vi ser fram emot en ny dag med dig i morgon.

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

haha... OM jag sov i soffan! ;)



Fantastisk vovve har ni iaf fått. Han blev bara finare och finare ju mer jag tittade på honom. Urskön den där sista bilden på Sid;)



Nu ska jag uppdatera=)

Kram

2009-04-25 @ 08:16:50
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Annica

Vad härligt det ser ut, jag kan riktigt se hur du strålar. Men en sån stor hund i sängen!?! Ja, ja vet det är svårt att motstå. När jag svarade på ditt mail glömde jag bort att jag kunde titta på din blogg hur det går. Du skriver jättebra. Kram

2009-04-25 @ 10:20:02
Postat av: Jenny

Vilken jättefin hund du har! Hoppas jag får se honom live snart.

Har också spanat in hoppfilmen, studs och allt. Snyggt jobbat! ;)

2009-05-01 @ 15:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0