Sidneys sängliggande?!

Ja du Sofia, för att vara helt ärlig så vet jag faktiskt inte hur det är med den sakan längre. Det verkar som husse låtsas att han inte märker att han ligger i vår säng, och han var väldigt bestämd på den punkten. "INGEN HUND I SÄNGEN" sa han innan Sidney kom hem, men nu när han är här är det inte så lätt längre. Vår tidigare hund "Ronja" låg aldrig i sängen eller soffan, men hon var heller inte intresserad av det. Sidney vill liksom vara nära hela tiden, han vill helst följa med på toa om han fått det. Vi måste nog ta ett snack om det och bestämma oss hur vi vill ha det. Fortsättning följer........

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

lite sotis på det där med hoppträningen och att du är ledig... Men Varre får förhoppningsvis på sin sko i morgon, hon ska få ett par daga på sig att komma igång men sedan får Zandra vara beredd som min PT :D

Nu ska jag gå hem...

Kram!

2009-04-27 @ 15:59:55
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahahaha!!!!!

Förlåt Yvonne men jag måste skratta. Jag har bara svårt att tro att ni är tillräckligt motståndskraftiga när det kommer till Sidney och hans charm. Ska bli spännande att se vad ni bestämmer er för till slut. Det tog min hund 6 månader att bryta ner mitt motstånd. Nu ligger hon sked med mej under täcket varje natt :)

2009-04-27 @ 22:29:06
Postat av: Vonne

Det är väl bara att erkänna att vi låg sked i natt igen, och sonen kom och la sig på min andra sida så jag behöver inte frysa på nätterna ;)

2009-04-28 @ 15:05:44
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0