Agillitykurs!

Jag och Sidney ska börja på förberedande agillitykurs nu i september, sen blir det grundkursen att ta sig runt en bana. Passar det oss så fortsätter vi med nästa steg. Det ska bli superkul!!  Och jag tror att det blir jätte bra för Sid, han är ingen liten smidig hund men har massor av energi att göra av med och samtidigt får dom använda huvudet. Och man får en bra kontakt med sin hund samtidigt som man har skoj tillsammans. Jag hoppas att Nathalie med Leia också hänger på, det skulle vara toppen. Ska försöka fota och filma och raportera så mycket som möjligt här på bloggen.


En Agillitybana jag hittade på nätet.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv :)

2009-08-19 @ 13:03:17
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad spännande det låter, ser fram emot alla uppdateringar ;)

/A

2009-08-19 @ 16:44:02
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad roligt det är att läsa om din fina Sid. Han kommer säkert att älska agility. Önskar er lycka till. Ge snyggingen en puss från sitt gamla jourhem.

Kram

2009-08-25 @ 21:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0