Ångest.......

Varför kan inte livet bara vara enkelt? Man går runt i sina egna spår med sina egna bekymmer, måsten och glädjeämnen så man glömmer bort sin omgivnng. Det går så långt ibland att man inte ser att någon väldigt nära mår dåligt, man är så uppe i sitt eget. Så får man plötsligt ett uppvaknande, och då kommer ångesten som en klump i magen. Så här är det ofta för mig, jag ställer alldeles för lite frågor vill inte tränga mig på................

Men jag finns här och jag lyssnar gärna och hjäper så gott jag kan.
kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj! Vad är det som hänt sedan vi sågs i går kväll?

Kram

/A

2009-08-25 @ 09:41:51
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visst är det fördjävligt, har själv en vän som betyder hur mycke som helst för mig som jag trot att allt vart frid och fröjd med sen kommer det fram att hon MÅR PISS och jag har liksom inte fattat eller har jag inte velat fråga?!?! Det är ju det som är det jävligaste från min sida....

2009-08-25 @ 21:14:26
Postat av: p,

jag känner igen det där...

2009-08-27 @ 19:27:01
URL: http://paullinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0