Ångesten börjar komma

Den välbekanta ångesten början komma, endast en vecka kvar på semestern. Försöker låta bli att tänka på det och njuta av ledigheten som är kvar, men den kommer smygande ändå. Vill inte att semestern ska ta slut.............

I går åkte Leia hem till matte och husse igen efter en vecka hos oss, Sidney sov som en stock hela natten. Jag var i stallet på kvällen och red Doris tillsammans med Anna och Varre. Det blev en skön tur till Sandviken på ca en och en halv timma.


Vi har en bredbandsbox i vardagsrummet som fungerar som både storbildstv och dator, den pajade i går! Så idag bar det av till onoff för att köpa tv. Det blev en Samsung LED-tv 46 tum, som Thommy håller på att koppla in nu. Det är svindyrt med tv-aparater så det blev på avbetalning. Inte precis vad man behövde nu när det är dags för att köpa hö.

Senare ska jag ner till stallet och klippa doris som börjat lägga på sig vinterpälsen redan, hon blev genomsvettig igår när jag red.

Hörs.....

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Det har ingenting med Zandra att göra, bara så att du vet... Just nu är det lugnt :) och ingen som kemmenterar att jag sitter här o mailar och skriver/läser bloggar

/A

2009-08-02 @ 22:58:01
Postat av: annicaa

Hej

Njut verkligen av den sista veckan. Det är i alla fall en hel vecka. Imorgon åker vi till Göteborg för att gå på lisseberg. Det ska bli kul. Ove börjar också jobba nästa vecka. Stor kram

2009-08-03 @ 21:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0