Äntligen fredag!!

Snart är denna otroligt långa arbetvecka slut, tack och lov!
Jobbigt med två hästar efter jobbet, men snart flyttar Zandras pålla till skolan då blir det lättare. (Tack Anna för hjälpen igår) 

Thommy väckte mig tjugo i sex i morse då sov jag som en stock, han sa lite glatt att det är fredag i dag. Då kom jag på att jag hade utsläppet av hästarna och flög upp ur sängen, jag brukar gå upp klockan fem då jag ska till stallet. Men snabb som jag är så kom vi iväg till jobbet i skaplig tid, stämplade in några minuter över sju. Och då hann jag gå en runda med Sid också, ibland vet jag inte hur jag bär mig åt.

Men nu är det fredag och tidig hemgång från jobbet! Jihooo!

Kommentarer
Postat av: Anna

det var så lite så...

Men du har två sovmornar i helgen, det ska väl bli skönt?! Har du läst det senaste mailet? jag blir så matt



Jag gissar på att du är klar i stallet då jag dyker upp så jag får önska dig en trevlig helg. (Jag drar upp vatten i kväll)

/A

2009-08-21 @ 12:52:33
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0