Då har hon flyttat.....

till internat då mitt kära barn. Det kommer bli tyst och tomt hemma kan jag säga, men jag är jätte glad för Zandras skull. Jag och Jack var där på Berga och installerade henne i sitt nya rum för två. Rumskompisen verkade jätte gullig och Zandra tyckte om första intrycket av henne, dom pratade direkt med varandra. Det kändes jätte tryckt och bra att lämna henne där, det var en skön stämning och härlig personal. I dag serveras frukost från halv nio och frammåt och dom börjar kvart i elva, så dom får en soft start.

I går kväll fick jag ett sms av henne.....

Nöff nöff XD

Även om Zandra valt hästinriktining så kommer hon få hålla på med både grisar och kor i början.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad skönt att det gått bra. Allid lite oroligt att lämna ifrån sig barnen, fastän de är stora...

/A

2009-08-17 @ 09:38:53
Postat av: Anna

Ett riktigt bra möte igår tycker jag, kunde väl ha varit kortare... men, men ;)

Haft gräsliga drömmar om allt möjligt så det var nästan obehagligt då jag vaknade på morgonen :(



Idag kommer det hö och jag har skissat på 3 (!!!) förslag för ut och insläpp, inte helt enkelt kan jag upplysa :) Nu måste jag nog jobba lite... C-ya!

2009-08-18 @ 10:50:21
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Anna

Då har jag skickat ett nytt mail :) kolla om du kan läsa det nu...

/A

2009-08-18 @ 12:04:31
Postat av: julia

hoppas hon får det bra på berga nu. det såg mysigt ut när vi var där

//julia

2009-08-18 @ 20:20:31
URL: http://julllangulllan.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hoppas att hon duschar ordentligt då^^

2009-08-24 @ 20:20:22
URL: http://www.metrobloggen.se/wittyinpink

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0