Dumpad!

Ja så var man dumpad av gubben igen då, han är och leker med sina plastlock hela dagen (Frisbee). Och Zandra ska med Elin och bada, och hon vill inte ha mamsen med sig (konstiga unge :) Min äldsta Maddis är hos sin pojkvän hela helgen, så kvar är jag, Jack, Julia och Sidney. Tog ett varv i hela huset med dammsugaren och nu rinner svetten bakom öronen och ner på halsen, det är väl en kombination av värmen och fetman som gör att man svettas för minsta lilla ansträngning. Nej nu ska man ligga och bada någonstans, det är enda sättet att njuta av det vackra vädret!
Vi får se vad som händer!

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Nu blir jag arg på dig!!!!!!... Du får inte skriva sådana elakheter om dig själv!



Jag har legat på Tenöbadet... Ensam de första 2 timmarna innan Raoul kom och la sig brevid och somna :)...Ska jag säga något som är bra för självkänslan... så var det att vara där ;) så jag åker nog dit i morgon igen... Försöker stänga av att jag ska jobba igen på måndag :( men lyckas "sådär".

När åker Julle hem då?

/A

2009-08-08 @ 17:43:05
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0