Jobba, Hööks, Täby C och Ica i Arninge......

det blev för mycket på samma dag, nu är jag helt slut.Tur att Zandra fixat hästarna tidigare på dagen. Bestämde med Zandra i går att vi skulle åka och köpa lite saker som hon behöver ha med sig till skolan på söndag. Bla gummistövlar, shortchaps, ridbyxor och ridhandskar. Vi kom hem med ridbyxor och handskar, hittade inga chaps som passade och bara fula stövlar enligt Zandra. Vi får göra ett nytt försök i helgen!

Har sjukt mycket att göra på jobbet, dom vill helst att jag ska jobba i helgen för att bli klar med ett jobb. Men jag är gräsänka hela helgen då Thommy ska iväg och kasta plastlock igen.......... Jag har häst och han plastlock!
Det var en kille och sökte jobb hos oss idag, kände honom när han var liten nu såg han ut som sin far!! Man ser hur tiden går på barnen. Jag håller alla tummar för att han ska få jobbet!!

Nu ska jag fika med familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0