Stallmöte!

I kväll 19.00 är det stallmöte inför hösten. Usch jag tycker inte om dom här mötena, bara tanter och en massa tjafs! Alla har massor att säga men inget vettigt brukar bli bestämt. Det är dags att bestämma hur det ska se ut i höst, vilka hästar som ska gå med vilka och var. Nya grupper för in och utsläpp ska det också beslutas om, i vår grupp flyttar två hästar till annat stall. Och min dotter Zandra tar med sig sin ponny till sitt gymnasium som hon börjar i om två veckor. Det blir jätte kul för henne, där finns ridhus och hon kommer att ha massor av träningsmöjligheter. Men hon har varit en klippa för oss i stallet och tagit många intag åt mig. Så nu blir det tufft för mig då jag varit ganska bortskämd, jag kommer sakna både Zandra och Didden.


Didden med sin älskade prins Gulliver, nästan lite sorligt att dela på detta radarpar.

Nä nu ska jag klippa klorna och rengöra öronen på min lilla prins Sidney!! Såg att dom var väldigt smutsiga.

Tjao!

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Härlig bild på exellenserna :)

/A

2009-08-05 @ 12:30:42
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0