Underhållande tripp till Täby C

Tog en tripp till täby c med Anna och min älsta dotter Madeleine (Maddis). Hade sett fina block jag skulle köpa till tjejernas skolstart, vilket jag gjorde. Sen gick vi runt i lite äffärer och flamsa och letade fram de  allra fulaste kläder och smycken vi kunde hitta. Maddis försvann då och då när hon tyckte vi var för pinsamma, vilket vi säkert var men man måste väl få ha lte skoj?

Här är Anna in action!

Hi hi! Sorry Anna jag var tvungen............ och jag tycker du är jätte snygg!! ;)


Vi var faktiskt duktiga och seriösa i morse/fm, jag fodrade och släppte ut hästarna sen red anna och jag runt sandviken. Sidney var också med och fick motionera ordentligt, vi provade selen jag fått av Anna och den funkade bra.

Nere vid Sandviken går alla pojkarna från polisen, vissst är dom fina?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0