Äntligen fredag!

Känner mig trött och sliten och vaknade med huvudvärk. Jag som sällan brukar ha huvudvärk har haft det ofta på sista tiden, hur kan det komma sig?
Men idag är det iaf fredag!! Även om det inte blir mycket till sovmorgon i morgonbitti eftersom jag har utsläpp i stallet, så är det ändå skönt att vara ledig. Och jag behöver ju inte vara i stallet förrän vid 8 tiden. Ska ta en promenad med Sid fram och tillbaka så han får röra på sig, och jag med för den delen. För klockan tolv ska vi ses hos min syster Mia och ha det traditionella pepparkaksbaket. Skulle tro att vi blir runt tolv stycken i år.
Och på söndag ska vi pynta stallet, det blir en riktig myshelg!


Trevlig helg alla!

 


Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Usch ja!... Jag varken hinner eller orkar... Har fullt upp på jobbet. Det är ju fortfarande som så att JAG ska ha ett reviderbart bokslut innan jul... Hjälp??? Njaa... Om man räknar med att jag ska hinna lära upp Harry till det enklaste och för mig lättaste arbetet så ok då blir det ett ja på den frågan. Resten ska jag ta hand om helt ensam. Jag hinner inte, jag orkar inte och jag känner mig både stressad och ledsen. Alla bara vill ha något av mig hela tiden men när jag vill ha något får jag det inte... och jag behöver hjälp. Hjälp för att hinna bli klar i tid. Hjälp för att jag inte orkar ensam. Men det får inte bli ytterligare personalkostnader iaf inte på ekonomi... Jag jobbar över i stort sett varenda dag, tar inte hela luncher och sitter inte och fikar... Jag är så trött... :(

/A

2009-12-04 @ 07:54:22
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Anna

Förlåt... Skäms lite... Det var inte min mening att spy ut all galla över min arbetssituation på din trevliga blogg :)

Kram

/A

2009-12-04 @ 14:59:49
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0