Frost och månsken!

Åh vad jag njuter av vädret! Ingen geggamoja längre när man ska gå till och från hagarna. I går kväll red Anna, Elin och jag i månskenet och allt gnistrade av frosten, riktigt mysigt tycker jag. Månen lyser upp riktigt bra, man slipper det där kompakta mörkret, men det gäller att klä på sig för det är riktigt kallt. Vi red slingan runt och Sid var med, pigg och glad som alltid.

I kväll kommer Zandra och Didden hem, Zandra är ledig i morgon och vill inte vara i från Didden så många dagar så hon får följa med hem över helgen. Det blir jätte mysigt att ha dom hemma några dagar, då kan Zandra vara med på söndag då vi ska julpynta i stallet och ha lite "julmysfika". Jag ska försöka komma ihåg att ta lite bilder, stallet brukar bli riktigt julfint.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0