Helgen!

Det har varit en bra helg men mycket långa promenader och mys i soffan. Har försökt ladda batterierna inför det som komma skall, nu väntar ju arbete ända fram till julafton även på helgen som kommer. Vi ska ju flytta arbetet och hinna få ordning på nya verkstaden, vi kommer även få hjälpa lager och kontor om det behövs.

Men helgen har som sagt varit bra, vi har haft Leia på besök till Sids stora förtjusning! Han älskar dambesök!!
I fredags var det Luciatåg och julmarknad i Jacks skola, och det var jätte mysigt. Marknaden var utomhus och man kunde fika och dricka glögg, och barnen sålde saker dom gjort själva. På kvällen blev det Idolfinal framför tvn.

I går var vi ute och gick med hundarna ett par timmar i solskenet, det är man ju inte så bortskämd med nu så man får passa på. Jag var stall ledig, hade bra kvällsfodring så det blev en dag hemma med familjen. Madeleine och Walter var hemma hela helgen så vi umgicks med dom, trevligt!

I dag har vi också gått långpromenad, och sen tog vi en sväng till Berga och lämnade Zandra som var hemma över natten en snabbis för att träffa vänner i går kväll.
Madeleine och jag var duktiga och körde ett träningspass så svetten rann. Nu har jag duschat och ska gå och lägga mig och läsa, i morgonbitti ska jag upp i ottan och släppa ut pållarna.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0