Blåbärsplockning........

är väl inte det roligaste jag vet precis, men det är ju fantastiskt gott!! Men nu har jag iallafall varit ute och plockat 2 1/2 liter med Thommy. Men det krävdes en del övertalning innan, jag tog en långrunda med vovvarna först sen mötte jag upp Thommy i skogen. Det gick väldigt fort och lätt att plocka, jag tror inte vi var på mer än 20 kvadratmeter. Men vad är det med dessa flygfän?! igår var det bromsar idag var det mygg, dom måste göra livet surt för en vad man än företar sig, usch!!

Här är iallafall lite bildbevis på dagens aktiviteter!


Synd att hundarna äter upp alla blåbär dom plocka för dom är effektiva!


Och så dom små bären...


Och lite hundfnatt i blåbärsriset!

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

gott, gott, gott!!! men ack så tråkigt att plocka!



Hattifnattar i skogen... haha... kom helt osökt att tänka på Haffi... ja du vet! asg

Sov nu gott!

/A

2009-07-30 @ 00:57:17
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: annica

Vi har också plockat massor med blåbär. Jag älskar att sitta i skogen och plocka de små bären. Ja, jag är inte som alla andra men det är ok. Kram

2009-08-03 @ 21:31:36
Postat av: Anonym

Vi har också plockat massor med blåbär. Jag älskar att sitta i skogen och plocka de små bären. Ja, jag är inte som alla andra men det är ok. Kram

2009-08-03 @ 21:32:08
Postat av: annica

oj, det blev två gånger jag fattar ingenting.

2009-08-03 @ 21:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0