Då ska man på kalas......

och det är ju jätte trevligt! Vi ska till Anna vid fem-sex tiden, men då ska man piffas upp! Hur piffar man upp en korv? Och då menar jag inte i typ med hotdog eller lunchkorv utan mer åt jul-falukorvshållet. Det är inte kul att kränga på sig något som tar fram varenda valk på kroppen, och ändå fortsätter man stoppa i sig både det ena och det andra. Det är ett sjukt beteende att samtidigt som man stoppar något i munnen beklagar man sig över hur man ser ut. Varför är det så svårt att låta bli. Jag kan vara hur duktig som helst men det håller bara i sig några månader på sin höjd, sen är man tillbaka i gamla vanor igen. Suck! Vad ska jag ta på mig?

Det blir säkert jätte god mat och vin............

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vi kan shoppa massa fina nya kläder och bli vegiterianer! :D

2009-07-30 @ 13:31:08
URL: http://www.metrobloggen.se/wittyinpink
Postat av: annica

Du är alltid lika snygg! Puss

2009-08-03 @ 21:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0