En härlig dag!

Vi stack i väg till Ängsholmen efter stallet igår som planerat. Det var jätte skönt i vattnet och vi badade mycket, och njöt av solen. Sidney tyckter livet leker och han hade jätte skoj! Jag filmade honom lite så får ni se.


Sidney älskar att bada med Jack!


Efter badet fick Sidney fnatt!! Man måste ju torka sig efter badet.

Och så lite bilder!

Mys med husse.


Familjen! iallafall delar av den.


Man blir hungrig av allt badande.


Vi fick besök av alla hästarna som kom ner för att dricka och svalka sig i vattnet.


Jack.

Vi kom till Ängsholmen vid tolv tiden och stannade till runt sju på kvällen, det var en riktigt härlig dag!!

Kommentarer
Postat av: p,

jag var tvungen att kolla upp det där du sa om att twix förut hette raider. och den hette faktiskt det innan jag och zandra föddes. den bytte namn till twix 1991. :P

2009-07-16 @ 23:54:28
URL: http://paullinas.blogg.se/
Postat av: Anna ☼

haha... Vad var det jag sa :) vette katten hur du plötsligt efter 18 år fortfarande kallar den för Raider ... Men där ser man, inte så konstigt att dom inte visste vad det var... Tänk vilka gamla ugglor VI är :D



Fina bilder, men inte en enda på dig i solskenet?!

Klara & Asta får oxå sådana tokryck ("spunkhundar", kallar vi dom) efter bad... Rätt kul att se dom :)



/A

2009-07-17 @ 07:21:20
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0