En riktigt skön helg....

har det varit, men långa promenader och vila i skuggan med en god bok.

Tog med mig Jack, Julia och Sidney och promenerade över till syrran på lördagen. Vi satt och fika på altan och sen hamnade jag i polen med barnen. Åh vad kul vi hade! 42 årig tant som jag är, men när jag badar blir jag som ett barn och vill aldrig gå upp. Jag och Sid stannade ett par timmar, Julia och Jack stannade till kvällen. Jag gick en runda med Sid och sen låg jag och läste.

Så här härligt hade vi!



Tack och lov så fastnade inte jag på någon bild!

Och så ett par bilder på Sidney, promenad runt Rännilen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Svarar:



hehe.. jag gillar vår pose... vaddå höga händer :D

/A

2009-07-06 @ 13:30:03
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0