Fredag

Klev ur sängen vid halv nio, åt frukost ute medan dom andra sov utom Sid förstårs. Thommy fick rycka in och jobba idag så han stack redan vid fem, huu vad tidigt! Julia åkte hem till sin mamma i går och Madeleine är hos Walter (pojkvän) så det var bara Jack  Zandra och jag hemma idag. Vi packade bad kläder och gick över till mamma, som bor i Mia och Lasses hus när dom är på semester och passar katt och kaniner. vi tog en sväng i skogen med Sidney på vägen dit. Dom har en liten pol som vi badade i och låg och solade. På eftermiddagen kom även Anna och svalkade sig och bättrade på solbrännan. Jag ser numera ut som en kokt kräfta, med en vit randig hals, snyggt värre! Det där med jämn solbränna har min kropp aldrig förstått!

Vid halv fem åkte vi ner till stallet och fixade till pållarna, och vi red på volten. Vi satte upp lite studs och ett par små hinder, och det gick jätte bra!! Min Doris var så pigg och taggad på hindren, hon hade en av sina riktigt bra dagar. Åh det var super kul!! Zandra hoppade Gulliver och Anna sin Varre som såg riktigt fin ut idag.

Väl hemma så grillade vi kycklingfile och till det hade vi färsk potaissallad som jag gjorde, det var mycket gott!
Nu har vi suttit framför tvn men jag insåg att jag var alldeles för trött, så nu blir det sängen gott folk!

Natti natti!! 

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

:D Min lekkamrat!!!



Först allt bus i poolen och sedan...

Vad kul det var att hoppa!

Varför gör vo det inte mer regelbundet?

2009-07-18 @ 13:51:14
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0