Jobba, jobba, jobba......

började halv sju i morse och slutade åtta, var hemma vid halv nio. Vi har ett stort jobb som måste bli klart till på fredag, då går många av oss på semester. Jag hinner inte med att umgås med min älsklings vovve, barn eller häst, tur man har en familj som kan rycka in och hjälpa till. Men vi har hunnit göra mycket idag och just nu ser det ut som vi kommer hinna färdigt. Vi har blivit lovade att bli utbjudna på en rejäl middag om vi klarar det här jobbet, och dom betalar 100% från första timmen så det känns lite i lönekyvertet också.

Nu är det bara duschen och sängen och så blir det en prommis med Sidney i morgonbitti innan jag sticker till jobbet ;)
Oj då! jag har nog utsläpp av pållarna också, det är mycket nu!

Sov gott! (det kommer jag att göra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0