Tillbaka i sadeln.....

eller inte! För jag ramlade av idag, först hamnade jag på Doris hals två gånger sen åkte jag av ordentligt och landade på ryggen. Stackars Elin och Anna vågade inte riktigt gapskratta men det måste ha sett otroligt roligt ut! Nu har jag lite ont i ryggen, det är ju en del vikt som åker i backen när man ramlar av. Varför åkte jag av då? Jo Elin och jag hade satt upp fyra travbommar och efter det ett litet hinder. Jag tog mig över flera gånger men när vi höjde hindret började jag tveka och Doris vägrade och jag flög!! Jag har ingen vidare balans och behöver öva att stå i lätt sits över bommar mycket mer. Det var en jätte bra och kul övning men det  gick inte så bra. Anna sällskaps red med oss men lite dressyr, och sen stod hon bredvid och gav mig lite goda råd.

När jag kom hem från stallet var middagen nästan klar, jag hann precis ta en dusch innan maten. Efteråt tog jag en timmes runda med Sidney och Leia. Nu tittar jag på "Min bästa väns bröllop" på tv samtidigt som jag bloggar. Snart är det väl dags för sängen, vi får se vad som händer i morgon.
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Ja.. hm... joooo det såg roligt :D men det är inte roligt om man slår sig... Men underhållning var det :) och Elin som bara var en hårsmån ifrån att åka av hon med...

2009-07-28 @ 11:05:41
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0