Utflykt.....

till Waxholm blev det idag, Thommy, Zandra, Jack, Sidney och jag. Vi köpte glass i glassbaren på hörnet nere vid kajen, sååå himla god glass där. Det blev hela fyra kulor till mig och Sidney fick sin första bägare med mjukglass, han blev alldeles till sig och jag önskar jag hade fotat händelsen. Det blir alltid minst en tripp dit varje sommar bara för att äta glass.

På kvällskvisten åkte Zandra och jag till stallet och tog in hästarna. Zandra red sin Diddi på volten medan jag mockade och fixade, sen gick jag upp och filmade lite. Och ni som känner Zandra och Diddi kan ju se att det börjar hända saker med ponnyskrället. Hon slappnar av mer och mer.




När Zandra var klar med Diddi så tog vi en barbackatur på Doris och Gulliver. Vi red kyrkrundan och mötte en älg! Gulliver blåste upp sig och såg ut som värsta dressyrhästen, han var jätte fin, och Doris var pigg och glad idag med. Sen fodrade vi kväll och åkte hem. Nu sitter vi framför tvn och ska se någon film, vet inte vad den heter dock.
Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Huuu då! En älg?! Tur inte jag var med eller gick med Marina. Då hade jag fått tvätta byxorna :D



Stor skillnad på Didden... Jag har nog några gamla filmer som ni kan få ta del av för att lägga upp som jämförelse för den som inte vet hurdan hon var från början... Nu ska jag lägga mig.

Bye!

2009-07-18 @ 23:07:38
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0