Alla ni som tvivlade........

Sidney sov i sin egen säng i natt, inte helt utan protest och försök att komma upp men han gav upp snabbt. Jag tror att han var så trött att han inte orkade vara ihärdig. Så nu är vi på G........Ha ha!  (men jag saknade honom liiite)

Thommy och jag var ute och vandrade med Sidney på förmiddagen, vi gick runt hela krossen. En riktig upptäcksfärd!
Efter luch åkte jag och hämtade Anna och vi åkte till Hööks och handlade lite, där träffade vi Paulina och hennes pappa. Vi gick över till Horze en sväng också men där fanns inget kul alls. På vägen mot stallet svängde vi in på Granngården och handlade foder till pållarna.
När vi kom till stallet slog Anna rekord i att dra så många säckar som möjligt på pirran, fyra mussli och två havre blev det.
Bra jobbat Anna!

Här bjuder Anna på stor underhållning när hon ska upp för backen!

Jack och jag tog Sidney på en sväng i skogen innan middagen, vi gömde oss och Sid är super duktig på att leta.
Här är ett par bilder från promenaden, han är så vacker!



Och i morgon ska jag börja jobba igen, har ångest för det. Jag kommer sakna min Sid, men jag vet att mamma tar väl hand om honom. Jag tar en långrunda innan jag åker i morgonbitti, men det kommer bli en lång dag utan honom.

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Haha... gräsligare bild kunde du inte ha fått på mig eller någon annan... Tackar för publiciteten ;)

/A

2009-05-03 @ 21:56:14
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Vonne

Varsågod Anna! Jag tycker du är snygg!

2009-05-04 @ 07:29:52
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja jag hade stora tvivel, men märker att jag får ödmjukast be om ursäkt för det ;)Känns inte sängen stor och tom nu.....

2009-05-05 @ 22:30:37
Postat av: Sofia

Ja jag hade stora tvivel, men märker att jag får ödmjukast be om ursäkt för det ;)Känns inte sängen stor och tom nu.....

2009-05-05 @ 22:31:21
Postat av: Vonne

Be inte om ursäkt, han har inte sovit i min säng på tre nätter. Men i morse när jag vaknade såg jag in i ett par varma bruna ögon igen, och Thommy har blå :) Jo sängen har varit väldigt tom.

2009-05-06 @ 08:57:40
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0