Äntligen långhelg!

Det har jag verkligen sett fram emot, lite ledighet igen. Idag har jag hunnit med en hel del faktiskt, åkte hem från jobbet kvart över ett. När jag kom hem tog jag med mig Sidney och Zandra till stallet, vi tog in hästarna. Elin skulle till Nibble och rida programträning för Rebecka inför söndagens dressyrtävling, och vi åkte med och tittade på. Sen var det tillbaka till stallet igen och då var det hppträning för Anna-Karin på våran volt, då tittade vi lite på den också. Sidney tyckte det var jätte spännande!! men han skötte sig bra.

Lite senare red jag och Anna ut en sväng, till galoppbacken och vände i ganska bra tempo. Hej och hå vad det gick undan!! Sidney var ute med Zandra medans jag red. Vi kom inte hem förrän 20.30 och Elin följde med oss hem för att sova kvar. Nu ligger jag och Sid i varsin ände av soffan och vi är helt slut båda två. I morgonbitti ska vi gå ner till stallet och släppa ut pållarna, så nu väntar sängen. Men först dagens bilder!


Elin och Gulliver tränar för Rebecka.

Anna och Varre på våran ridtur.

Sidney försökte förgäves få igång gamla Greven att leka utanför stallet.

Och nu sängdags, natti natt!

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Ja... haha... det blev ett skapligt tempo vi höll... Tänkte lägga ut lite film från Rebeccaträningen men si det gick inte... Elin hade glömt kvar kameran i stallet :(

/A

2009-05-21 @ 11:18:44
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0