Det är väl konstigt.......

hur snabbt allt ändras. I går hade jag tappat all lust att blogga, men nu känns det jätte kul!

Jag, Zandra och Sidney åkte ner till stallet vid sex tiden, jag var nere efter jobbet också och tog in hästarna och fixade allt.
Ringde till Stina på Täljögård (där jag haft häst tidigare) och frågade om Zandra fick komma och rida i ridhuset. Och hon var jätte glad och trevilg, vi fick gärna komma!

Sagt och gjort, vi lastade in Didden i transporten och drog iväg. När vi kom till Täljö vart Zandra erbjuden att rida lektion för en Sanna K-någonting har tyvärr glömt namnet. Stinas dotter hade blivit sjuk och kunde inte rida, så zandra fick hennes tid. Zandra var väldigt misstrogen i början då Sanna inte hade riktigt samma tänk som Jennie som hon red för i fredags. Men ju längre lektionen gick så märkte Zandra att det funkade på Didden, och se vilket resultat sen! Diddi blev jätte fin!! Det har hänt massor bara sen i fredags! Hon kan skritta lungt och fint på stora volter!

Och jag filmade såklart!!



Sidney var ju också med såklart! Och han träffade en ny kompis som lustigt nog hette Sid, men den kallades "Lillen". Dom lekte och hace jätte skoj, och Sidney var jätte trött när vi kom hem. Jag var självklart snabb upp med kameran och filmade en snutt!


Det blev en riktigt lyckad och rolig kväll, det var jätte kul att träffa Stina igen. Vi bytte telefonnr och vi kommer åka dit och träna fler gånger. I kväll blir det musikal på Berga Teatern, Zandras klass har avslutnings musikal. Kanske blir det något att skriva om!!

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Åhhh... Nu låter det bra igen... :) Hann med att bli lite orolig... Ska alldeles snart kolla in filmen... Lite ont i skallen efter åkturen med "Insane" igår. Det kändes (och känns fortfarande) som om ögonen var på väg ur sina hålor :D Men den var fantastisk och alldeles för kort!



SV... Ladda hem programvaran (om du inte fick med en CD med kameran) finns att söka på nätet. Det måste finnas någon programvara som gör att du kan klippa filmerna. Maddis vet säkert hur man gör :) annars får vi ta det vid tillfälle

2009-05-27 @ 09:51:23
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Anna ☼

Vonne!!!... Vad har jag gjort?.. Jag sa att jag kunde vara med och fylla ut hoppgruppen som ryttare 4 idag kl 18... Hur obetänksam är jag egentligen? och jätte, jättenervös är jag nu... buuää

2009-05-27 @ 12:55:28
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Anna ☼

Har ni bytt häst eller???? :D

Vilken skillnad.. Å vad fiiiin hon är. Ska ni rida mer för henne?

/A

2009-05-27 @ 12:59:53
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Annica

Ibland har man dåliga dagar och ibland bra, och det är ok. Bra att lusten kommit tillbaka. Jag längtar till lördag när svante flyttar hem. Kram

2009-05-27 @ 13:13:15
Postat av: julia

Oj villken skilnad det är en helt annan häst och vad fin hon va skönt att hon har hittat lugnet.

Vad kul med en ny lek kamrat för sid vad lustigt att de heter likadant..XD

kram julia

2009-05-27 @ 19:23:15
URL: http://julllangulllan.blogg.se/
Postat av: Anna ☼

kul att det var en lyckad föreställning igår :)



Filmade du ngt som kanske kan presenteras här ;)

/A

2009-05-28 @ 09:33:59
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Anna ☼

Pållan din är tröttelin och är inte så intresserad av höt... men det vet vi ju sedan tidigare ;)

Hon gick på bra ut till hagen.

Gjorde nog bort mig en aning i morse då jag släppte ut alla pållarna utan täcke... Men solen sken då iaf :S Hoppas att det inte blir regn hela dagen.

Kram!

2009-05-28 @ 09:40:34
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0