En helt underbar ridtur!!

Idag (söndag) red Zandra och jag till ängsholmen, Zandra på Boki och jag på Doris. Ängsholmen är ett helt fantastiskt ställe att rida på, särskilt nu på våren. Man kan galoppera över ängarna och skutta små naturliga hinder. Och jag måste berätta att JAG hoppade "stocken" för första gången i dag!! Tre gånger dessutom. Har alltid tyckt att den ser JÄTTE stor ut, men den var inte alls läskig. Det var jätte kul och jag är sååå stolt att jag vågade.
Fast vi tog det ganska lugt så blev både hästarna och vi riktigt varma, för det var så himmla vackert och varmt väder.

Här är lite bilder från ridturen.

Lite plask i vattnet.


Helt underbar natur!


Zandra och Boki i täten.


Vy över ängsholmen.

Vet inte om ni ser, men det är fullt av små violer. Så himmla fint!

Det var en härlig ridtur, i morgon är det hoppträning igen det ska bli jätte kul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Å vad härligt det låter. Ja, Ängsholmen är verkligen vackert. Kram

2009-05-17 @ 21:58:25
Postat av: Anna ☼

Åhh... Vad du är duktig! Stocken?! Jihooo... det hade jag aldrig vågat!Den är ju "enorm" :D Fick ditt SMS men kunde inte svara då mitt batteri var för klent och jag hade ingen laddare med mig...

Hoppning i kväll! Ser fram emot det!

Ciao!

2009-05-18 @ 10:27:54
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0