Fredag, 1:a maj.

Tog en timmes runda i skogen med Sidney efter frukost, han var en ängel som vanligt. Det som är lite tråkigt här i Rydbo är att man möter väldigt lite folk och hundar när man är ute och går. I går kväll fick Sid följa med ner till brasan för att möta just det, folk och hundar. Han var så cool, sa inte ett ljud och hälsade fint på folk som vi kände. När vi kom hem från promenaden bytte jag om och stack till stallet och red Doris till Sandviken, en jätte härlig runda. Vi red ikapp Madde och Jenny och fick sällskap halva vägen, det var trevligt. Sid fick vara hemma med sin husse.

      
Lite bilder från sandviken.

På eftermiddagen gick Sid och jag till Ylva på gården så han och Ella fick busa en stund. Småhundarna Vilma och Disa fick vara med på ett litet hörn också. Sid och Ella leker jätte fint med varandra, och det var ytterst motvilligt Sid följde med mig där i från. Men när vi kom hem var han helt slut! Härligt att han har en kompis i allafall.


Puss Ella!

Här tar vi en liten paus i leken.

Nu har Thommy åkt till Norrköping för att tävla i frisbee golf, och kommer inte hem förrän i moron kväll. Så det är bara barnen Sid och jag i kväll. Det blir väl att vi tittar på Robinsson skulle jag tro.
Nu ska jag gå ut och leta upp min son som är ute med kompisar, och då får Sid öva att vara själv en stund och det har gått jätte bra hittills.

Hej hopp! så länge........

Kommentarer
Postat av: Annica

Det är fredag idag, alltså ingen Robinson. Kram

2009-05-01 @ 21:33:38
Postat av: Vonne

Jag kom på det, man blir lite dagvill när man är ledig ;)

2009-05-01 @ 21:50:04
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Rut Pöntinen

Hejsan! jag vet att det är sent men jag vill värkligen veta hur det går med Biddi, har presic läst...

hällsar på nästa vår. och då har vi förmodligen flyttat till Stockholm.

Ha roligt med Biddi och ta hand om honom, vi saknar honom så!

2009-05-01 @ 22:20:42
Postat av: Vonne

Hej Rut! Det går jätte bra med honom, han är fantastisk på alla sätt och vi älskar honom så.

2009-05-02 @ 18:40:15
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0