God morgon!

Hoppade ur sängen 05.30 klädde på mig och öppnade ytterdörren för att mötas av ösregn! Det var bara att gå in och ta på regnjacka och kepa. Sidney och jag tog en runda i skogen på 40minuter, riktigt mysigt i regnet faktiskt. När vi kom tillbaka hade Thommy fixat frukost med fil, mussli och kokta ägg. Sen bar det iväg till skolan med Jack, kändes jobbigt att lämna Sidney men han var rätt nöjd efter promenaden. Zandra åkte senare än oss så han var inte ensam när jag gick.
Kvart i nio ringde mamma och sa att hon redan var hos Sidney, dom skulle snart ta en promenad.
Skönt att veta att han har det bra! Men det var segt att komma igång och jobba efter en härlig semestervecka!

Nu är fikarasten slut och jag måste jobba lite, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Äsch! bara lite jävlar anamma... När den värsta skräcken lagt sig så var det riktigt, riktigt roligt! Tusen tack för sällskapet och för all uppmuntran. Tittade på filmerna och jag ser verkligen ut som barbamamma (=rund) fast inte lika söt. Längtar till nästa tillfälle :)

Kram!

2009-05-05 @ 13:09:29
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0