Härliga fredagar.......

dom är best!! När jag får gå hem tidigt och hinner lite mer än annars i veckan, och så sovmorgon i morgon. Så himmla skönt!! Man kan hänga i soffan hur sent man vill och ta ett glas vin.

Tog med mig Zandra och Sidney till stallet när jag kom hem från jobbet, vi hade intaget av pållarna som vanligt och så fixade vi allt. Sen lastade vi Didden och åkte till Täljö så Zandra fick rida i ridhuset med sin kompis Sarah, som har sin häst där. Sidney och jag tog först en liten promenad sen satt vi och tittade på när tjejerna red.


Sarah, Rebell, zandra och Diddi.

Jag och Sidney hade diverse konstiga övningar för oss medan vi väntade.

I väntan på en godisbit.

En liten, liten film också det är ju så kul!  Tycker jag!

En liten till............


Nu sitter jag i soffan med mitt lilla vinglas och myser med familjen, och tittar på "Berg flyttar in" en tjej jag gillar skarpt.
Ha en skön kväll alla!

Kommentarer
Postat av: julia

Vad fin hon är aldeles lugn som att hon inte har gjort något annat för<3<3



julia<3

2009-05-30 @ 10:34:41
URL: http://julllangulllan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0