I går...

torsdag en ganska vanlig dag. Tog långpromenaden med Sidney på morgonen, jätte härligt! Och frukosten var serverad när vi kom hem. Sen var det jobba, jobba, jobba....... Sidney hade en härlig dag ute med min mamma.

När jag kom hem från jobbet åkte Zandra och jag ner och tog in hästarna, gjorde allt till dom och red barbacka en liten sväng. Mötte Anna i alen på vägen hem, stannade och tjatade lite med henne. Åt middag när jag kom hem, sen gick Thommy, Jack och jag ut i skogen med Sindey. En ganska vanlig dag alltså.

Men idag är det fredag, Åh vad skönt! Men vi ska åka till Lyrestad i västergötland och gratulera Thommys mamma som fyller 70 år. Vi åker dit på lördag och åker hem söndag morgon. Hade hellre velat vara hemma med Sid när jag är ledig, men hon fyller bara 70 en gång i livet, och då måste vi vara där så är det bara. Snart är det en lång helg igen och då ska jag njuta..........

Kommentarer
Postat av: Annica

Hoppas ni får en trevlig helg. Kram

2009-05-08 @ 09:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0