Sidney är också trött.....

och vi kom på varför. Vi började räkna efter hur mycket han varit ute bara idag och det var ganska mycket det. Först var han och jag ute 40 minuter i morse på vår skogtur. Sen när vi åkt och jobbat kom ju mamma och då var dom ute drygt en timme, och Sidney fick leka med en annan hund. När dom kom hem låg han ute och tuggade ben en stund. Vid två tiden kom Madeleine hem då tog hon ut honom på en sväng, och sen blev det lek och fotografering på tomten.  Och slutligen kom jag och Thommy hem och då tog vi en långtur i skogen på en timme. Så det är inte så konstigt att han sover som en stock stackarn. Men det är ju så kul med hund och alla vill vara med honom för han är så go.

Och här kommer dagens skörd av bilder på prinsen!

på morgon promenaden hittade vi pinnen som vi bar nästan hela vägen.

Lek med Madeleine på tomten.

En underbar närbild tagen av Madeleine.

Med bästa leksaken!

Ja jag skulle kunna lägga upp hur många bilder som helst, vi fotar honom varje dag!
Jag längtar tills vi ska börja gå kurser på brukshundsklubben, hoppas på en spårkurs i sommar om den blir av.

Nu är det dax att stoppa sonen i sängen, vi hörs i morgon!

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

underbara bilder!

Har du träningsvärk?...

/A

2009-05-05 @ 23:06:29
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Vonne

Nej otroligt nog har jag inte det, har du?

2009-05-06 @ 08:53:17
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0