Tappat lusten.....

att blogga lite grann. Känns som att det inte finns just något intressant att berätta i mitt fantastiska liv just nu. Jag har ju Sidney såklart (min solstråle) men det blir kanske lite tjatigt, skulle kunna lägga upp hur många bilder som helst på honom. Tycker lite synd om mig själv nu när Doris är halt och jag inte kan vara med och hoppträna längre. Stod bredvid och heja på igår när dom andra hoppade, dom var fantastiskt duktiga! Gick en promenad med Sid och Doris också, Sid börjar vänja sig vid hästarna nu han är inte alls lika rädd längre.

Vi får se vad som händer, det kanske dyker upp något så småningom..........

Man får väl njuta av våren sålänge......

Rydboskogen


Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Åhhh... vad ledsamt det låter... :(

Men gör det lätt för dig... Bara skapa en "dagens bild" och inte skriva så mycket. En bild säger mer än tusen ord ;)

Det blir snart bättre ska du se.

Vi ska snart åka till grönan med jobbet så vi får se vad bloggen innehåller imorgon...hehehe...

Kram!

2009-05-26 @ 16:43:41
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0