Tisdag kväll

Dagen fortsatte riktigt bra! Lånade ut Doris i dag till Sonia i stallet som skulle ha med sig Dagisbarn, dom skulle få rida lite och Doris är ju så snäll. Sonia mockade åt mig och Zandra fixade resten, så det blev en helt stall ledig kväll. Zandra åkte och red sin Diddi på Broknäs och det hade gått jätte bra.
 
När jag kom hem från jobbet var mamma kvar hos oss och middagen stod färdig, riktigt lyxigt bara att sätta sig och äta.
Efter maten gick jag, Thommy och Jack ut med Sidney och han var lite busig i dag. Vi mötte en lös hund i skogen, Sid var också lös och han blev som fastnaglad i marken och ignorerade mig helt när jag ropade på honom. Till slut sprang den andra hunden fram till Sid och dom hälsade, sen passade det att komma till matte. Det blev en runda på över en timme.

När vi kom hem fick Zandra och jag ett ryck och åkte och handlade glass "Ben and Jerrys" Åh vad gott det är!! Hela familjen frossade. Nu sitter jag och ångrar mig i soffan att jag åt så mycket, känner mig som en uppblåst ballong!!
House håller på som bäst nu, jag har tröttnat lite på det för jag tycker det är samma sak hela tiden. Någon ramlar ihop, ligger och skakar ett tag och så ska House ställa rätt diagnos. Fast han är en rätt skön prick, man önskar ibland att man kunde vara lika rak mot folk som han är. Jag beundrar såna människor, men det ska ju vara på ett bra sätt. Jag tror saker och ting skulle bli lite lättare om man sa saker direkt till folk, och inte pratade så mycker runt omkring.............oj vad jag skenade i väg i tankarna nu! Nää jag tror jag ska hoppa in i duschen nu, imorgon är det kort dag och sen en lååååång helg!!!

Sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0