Dagsljus...

är jätte viktigt för hälsan och håller oss på bra humör, det läste jag. Och då kom jag och tänka på vad lite dagsljus man får den här årstiden, inte konstigt att man är trött och tålamodet tryter. Nu har jag ett fönster vid min arbetsplats där jag kan se ut, dit vi ska flytta med företaget kommer vi inte ha ett enda fönster i verkstaden! Det kommer att bli som att jobba i en grotta, men vi har blivit lovade JÄTTE bra belysning. Man tackar!
Vi måste alltså gå till fikarummet för att veta vilket väder det är ute, där ska vi få fönster iallafall. Så fråga inte mig om vädret!

Men det konstiga är att trots det mörka, trista, regniga vädret, och att jag inte kommer se dagens ljus efter jul så är mitt humör på topp! Jag vet inte vad det beror på men jag anar att all träning jag kommit igång med igen har en del i det. Ju mer jag rör på mig desto gladare blir jag, visst är jag också trött i mellanåt men på bra humör.  
Vi får se hur länge det håller i sig ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0