I dag....

bär det av till Berga nbg på föräldramöte. Det är nämligen dags för Zandra att göra sitt val, nu har hon provat på jordbruket, grisarna och kossorna. Det finns ju en massa kombinationer man kan välja så det blir inte lätt för henne, jag ska se om jag kan hjälpa henne att bli klokare. Hon vill ju gå Hippologen efter gymnasiet och då måste hon välja häst/häst, om hon väljer häst/jord som hon är sugen på måste hon läsa lite extra kurser utöver det vanliga för att bli behörig. Knepigt......och det mesta verkar ju roligt dessutom.

Nu tillbaka till arbetet!

Kossan Mu
Muuuuuu!

Kommentarer
Postat av: Anna

Svåra beslut att fatta...

Hoppas att det gick bra i går kväll. Hästarna fick komma in vid 16.30.

Äntligen fredag!!! saknar all arbetslust, men det beror på att det är så förbaskat mycket att göra. Jag vet inte var jag ska börja eller vad jag ska prioritera ~suck~...

Vi ses på söndag!



2009-11-27 @ 13:59:11
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0