Min pålla....

är igång igen! I söndags var hon riktigt pigg och skoj att rida, i måndags var hon trött och seg.........
Vet inte hur hon var igår för då hade Lina henne, ska höra mig för. I dag ska hon få en vilodag iaf det tror jag hon behöver och uppskattar så hon får ladda batterierna lite, lite masage om jag hinner det. Jag ska med Anna till Nibble när hon ska rida för Rebecka, jag agerar sällskapsdam och assistent och det är roligt att se på. I kväll ska jag klä mig bättre så jag inte fryser som förra gången.


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack :D... Åhhh, vad glad jag blir! Lastning påbörjas 18.30 :)



I♥U ;)

2009-11-04 @ 13:06:06
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0