Såååå kul!

Kom iväg och tränade Sid i går kväll, Jack hängde med. Först var vi helt själva på banan och det är rätt skönt när man är nybörjare. Sen kom Annelie och vi byggde en bana tillsammans, endast med hopphinder eftersom jag och Sid inte övat in alla andra hinder än. Åh vad roligt det var!! det var första gången vi körde en bana, och det var jätte svårt att hinna med att visa på hinder när min vovve kommer i 180 knyck hela tiden. Men han var grymt duktig, han bangar aldrig! Men oj vad jag får springa!! Gäller att lära sig hitta genvägar så man slipper sringa som en tok!
Det kom två till som också ville vara med så vi var fyra stycken som tränade. Det hände en rätt läskig grej, Sid får ju tokryck i bland och rusar runt och han sprang rakt in i staketet som är runt klubben mot vägen. Där var det ju mörkt och han såg inte staketet, han skrek till och jag blev livrädd. Men han kom till mig som ett skott och han var oskadd. Kanske har han lärt sig en läxa nu, han sprang inte iväg igen iaf. Han är ju ostoppbar när han får sådana där anfall av glädjefnatt!! Annars hade vi jätte kul, och jag hoppas jag ska komma iväg till klubben någon helg då det är ljust så jag kan be någon filma. Vore ju kul att visa hur duktig han är min kille!


När vi kom hem tränade jag och Maddis en stund, och jag hade gått ner 0,7 kg jihoo! en början iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0