Solsken!

Gick upp i ottan och åkte ner till stallet för att fodra och släppa ut hästarna. Tog en liten prommis med Sid medans hästarna åt. Gjorde inget till Doris eftersom Lina har henne idag, så efter utsläppet åkte jag hem och kröp ner i sängen igen, och sov som en stock till klockan tio då Thommy väckte mig för att frukosten var serverad.

Efter frukost gick thommy och jag ut med Sid, vi gick till Täljö längs banvallen. Det var super skönt väder så vi blev ute i tre timmar, gick runt lite i Täljö och tittade på husen. När vi kom hem kändes benen som stockar!
Tog lite bilder på promenaden men hittar inte sladden till datorn, har letat i hela huset. Så jag kan inte lägga upp några bilder tyvärr. Har iaf haft en skön dag och i kväll blir det Robinsson med Paolo Roberto, en riktig karl i mina ögon he he!

Trevlig kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0