Torsdagskvällen....

blev riktigt bra! Anna tog in hästarna åt mig och hjälpte mig med mockningen medan jag var på samtal i skolan med Jack, tack! Så det var bara att fixa mat och vatten till Doris, sen red Anna, Sandra och jag ett varv på slingan i mörkret. Det var riktigt mysigt, Sid var med och fick springa av sig lite men han blir ju aldrig trött! Man tycker ju han ska visa någon form av trötthet efter 8km i ganska bra tempo, men han flåsar inte ens. Men han sov gott bredvid mig i natt som alltid.

När jag kom hem från stallet var det bara att byta om, för Madeleine sa - Nu ska vi träna! Så det blev corepasset i en halvtimme. Kände mig riktigt nöjd när jag äntligen fick krypa ner i sängen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så duktig! Hur i hela friden orkar du? Själv kom jag hem och gjorde pasta och kantareller som jag tryckte i mig framför TVn och Criminal minds. Efter detta blev det en prommis med hundarna. Sedan var klockan för mycket för att göra något mer än bara sova och nu känns det som om jag bara skulle ha fortsatt med sovandet...

Dags att jobba en timme innan jag måste gå så jag ska med Elin till Synvårdsmottgningen.

Ciao Bella!

2009-11-13 @ 07:56:44
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0