Fredag-Söndag

hade en hemsk fredagkväll!! Min älskade Sidney mådde inte bra alls, han ville bara sova och ville inte äta alls. Om Sidney inte äter är det något som inte är bra, det förstår alla som känner min älskling. Han hade 38 i temp så det var ingen fara men han låg bara i min säng och sov hela kvällen. Han kräktes upp allt han hade i magen också, så jag trodde han hade ätit något olämpligt som fastnat på vägen. Fy vad orolig jag var, men på lördagmorgonen var han pigg och glad igen och HUNGRIG!! Tack och lov! Nu har han varit pigg hela helgen så jag hoppas det bara var något tillfälligt.

På lördagen åkte jag, Thommy, Jack och Sidney till jobbet, det var inventering! Usch vad trist det är att inventera, vi var klara vid tre tiden, då åkte Sid och jag hem. Thommy och Jack åkte till Hovet och kollade Hockey, Djurgården-Brynäs spelade och det blev 4-4. Sen blev det en mysig hemmakväll.

Söndagen har jag tillbringat på Nibble, Waxholms fältrittklubb hade KM idag och jag var åskådare. Anna, Elin och Paulina var med och tävlade. Alla var jätte duktiga men hur det gick för var och en väntar jag med att avslöja, det får dom göra själva. Bra ridet allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha... ja, det förstår du ju varför det blev fotoförbud... jag var ju inte klädder :)... Sportlinne och fuskkrage är ju inte den snyggaste outfit.



Kompletterar med din film i inlägget... Tusen tack!

Kram...

2009-10-05 @ 13:18:24
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Anna

Men vad i hela friden kan det ha varit med Sid då?

Om han är väldigt glupsk så kan det ju ha varit något direkt olämpligt han hittat och ätit av... En och en annan dikesrensning har man ju varit med om som ägare av en "snuskweiler" ;)

Skönt att han är bättre nu.

/A

2009-10-05 @ 14:37:46
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: p,

jag hittar inte filmen på mig och dilba från km? :o jag har letat massor. :P

kram!

2009-10-05 @ 20:51:10
URL: http://paullinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0