Höst...

Ja nog är det höst alltid, och jag är så trött!! Jag förstår inte hur man kan vara så himla trött? Fast jag jag gillar hösten men inte mörkret, det är så underbara färger på hösten. Tittade ut genom fönstret på jobbet idag och se hur vackert det är!





Jag var ute och gick med Sidney och Doris idag också, Doris visade ingen hälta alls och var pigg och glad!  I morgon ska jag sitta upp på henne och se hur hon känns, hoppas det går bra. Sidney var som alltid full av energi och nu ligger han och tuggar på ett ben nöjd och glad!

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att Dorp är piggare :)

Hoppas att det går bra med ridturen idag.

Kram

2009-10-23 @ 09:17:29
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0