Höstrusk!!

I morse var det inte kul att släppa ut hästarna, blåsigt regn och kolsvart ute. Och dum är man också! (ingen nyhet precis) man ska ju spara tid, så jag tog som vanligt Gulliver, Doris, Sid plus en höpåse och gick upp till hagen. Och vi såg ingenting!! så Doris som alltid går två steg efter gick rakt in i fika bordet som står på kullen där vi paserar till hagen, då blir hon rädd såklart och då blir ju även Sid rädd och far runt som en tok och Gulliver passar på att ta en tugga hö i påsen, KAOS!. He he kan man annat än skratta? Allt gick iaf bra tillslut och vi hittade fram till hagen.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha... förlåt att det blev ett brett flin på mina läppar, men det går inte att låta bli. Jag ser allting framför mig :D



Tackar ödmjukast för erbjudandet som jag nog kommer att nappa på vad det lider. Men först måste jag komma tillbaka till hanteringen av stressen vid lastning och det gör jag på volten idag!!! :)

Du vet de där grundläggande övningarna som man måste underhålla och som jag inte gjort - Dumma, dumma jag!

/A

2009-10-07 @ 10:08:25
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Anna igen :)

Ledsen, men jag glömde säga till Elin att göra en hagpåse till Gulliver. Tog av Varres transporthö när jag släppte ut dom igår, då jag såg att Dorp hade en påse på dörren...

/A

2009-10-07 @ 10:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0