Ja du.....

Anna det är inget vidare med uppdateringen här. Jag har liksom tappat suget, jag har typ 11 läsare i snitt som läser min blogg. Av dom 11 är det endast du som komenterar den, med undantag för några andra få enstaka. Det säger mig att min blogg är ganska så tråkig, komentarerna är ju liksom betalningen på något sätt. Det är jätte kul när man går in på bloggen och ser att någon komenterat, och det får en att vilja fortsätta. Jag måste hitta på något roligare att skriva om helt enkelt, men vet inte vad. Men jag uppskattar dina små besök iaf :). Jag får väl börja skriva dagbok istället ;) för det är kul att skriva.



Kursen med Sidney gick jätte bra! Han är så taggad, du skulle se honom. Vi fick börja hoppa lite hinder och han ville hoppa hela tiden, tog nästan två hinder i ett språng! Galenpannan!! Han ville inte sitta och titta på när dom andra försökte, han är ett riktigt Agillityämne ;) Vi gick igenom hur man lär hundarna olika hinder och vilka man inte ska öva ensam på innan hundarna är vana. Hundarna fick gå över en press på marken, och över en stege på längden som också låg på marken. Sid fixade allt utan problem, jag trodde faktiskt att han skulle vara lite skraj men icke!
Vi fick också öva på att föra hunden lös, att visa på hinder. Sid kom i sån fart att han prang rakt in mig!! men det gick bättre och bättre.

Nu är den här kursen tyvärr slut, men jag kommer fortsätta träna till nästa kurs börjar. Vi som var med har bestämt att träffas ibland och träna tillsammans, så det blir kul!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det tar ca 2 år innan ens blogg blir "stor" så det är ju inget att bry sig om. Du får tipsa folk i din närvaro att läsa den :)

2009-10-01 @ 16:14:01
URL: http://www.metrobloggen.se/wittyinpink
Postat av: Anna

Lyssna på din dotter ;) förståndig flicka det där...



Jag har en del bloggar jag följer och jag läser även kommentarer och lämnar givetvis egna. Ibland är det någon som lämnar en intressant kommentar och då klickar jag mig vidare... Jag har inte heller några mängder av läsare, men det brukar bli uppemot 20-25 besök bra dagar, men i snitt ligger jag på ca 18 besök per dag. Det är bara att inse att alla lämnar inte sitt tassavtryck efter sig. Jag tycker det är jättetråkigt så jag gör det alltid då jag besöker en blogg.

Tips!!!

I din mail kan du lägga till en signatur och då kan du lägga till din bloggadress...

Ge inte upp! Tycker du att det är roligt att skriva så gör det för din egen skull och använd bloggen som en dagbok. Vad spelar det för roll?



Puff, puff ;)

/A

2009-10-01 @ 16:30:28
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Anna

(vi ska fixa till din header också, så du får den mer personlig... men bara om du vill)

2009-10-01 @ 16:32:22
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vonne svarar: Jag har aldrig räknat med en stor blogg med massor av besökare, jag kanske uttrycker mig fel. Jag tror bara att jag inte är särskilt kul att läsa om, jag har liksom ingen knorr!jag kommer att fortsätta eftersom jag tycker det är kul, en liten svacka bara.



Vill gärna ha hjälp med min header :)

2009-10-01 @ 17:58:13
URL: http://metrobloggen.se/wittyinpink
Postat av: Anna

Sv... Tack, jag blir så glad! jag behöver verkligen höra det...

Kram

2009-10-02 @ 11:54:02
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: p,

jag förstår vad du menar, vonne. jag har oxå ett anntal läsare, mellan 10 och 20 st om dagen. men det är i stort sätt bara du och anna som kommenterar, så då tappar man suget lite på att blogga. men vet ju faktiskt aldrig om det är så att dom läser eller om dom bara översiktsläser och läser vissa grejer om det är interssant. jag vet själv att jag är dålig på att kommentera, men jag läser alltid allt!

kram!

2009-10-04 @ 18:01:47
URL: http://paullinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0