Ledig dag!

I dag har jag tagit semester eftersom barnen har höstlov. Tänkte vara hemma och umgås med min son som inte är förtjust i att vara hemma ensam. Men vart är han?! Jag tog en långrunda med Sidney efter frukost och när jag kom hem var han putts veck! Elias (kompis) hade ringt och Jack hade gått dit direkt. Så blev det med den mysdagen tillsammans, men huvudsaken är nog att han vet att jag finns hemma.

Har pratat länge om att ta tag i träningen igen, och idag såg min kära dotter Madeleine till att jag vägde in mig på Wii igen så nu är det bara att köra på! Har som mål att gå ner 5kg på två månader, det borde gå om jag skärper till mig. Måste bättra på flåset och rörligheten igen om jag ska orka med Agility och ridning.

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Anna Ö

Du klarar allt bara du ger dig fan på det, så pass har jag iaf lärt känna dig :)

SKönt med ledig dag... Jag fick ledigt i morgon yippie jätteskönt!

2009-10-29 @ 14:25:17
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Anna ☼

SV... blir inte så jättetidigt klar... har precis kommit in efter en riktigt lång tur med hundarna. Softar lite medan jag tinar upp, för det var svalt (minst sagt) ute. Nu ska jag ta en kopp kaffe :) Vi kommer definitivt att hinna ses i stallet ;)

2009-10-30 @ 11:29:02
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: p,

heja vonne! och du har ju wii som är så kul, då måste de ju nästan bli jätte enkelt! :D

2009-10-30 @ 18:55:49
URL: http://paullinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0