Mysig stalldag i höstrusket!

I dag var det sovmorgon, och lite extra eftersom man fick ställa tillbaka klockan en timma. Efter frukost tog Thommy och jag en riktig långtur med Sidney, vi lyckades hitta en stig vi aldrig gått förut här i lilla Rydbo!! Höstpromenader älskar både Thommy och jag, så otroligt vackert med alla färger och friskluft. Är det tantvarning på det? Kanske det, men så är det iaf.

På eftermiddagen drog jag ner till stallet, Anna kom dit strax efter och vi fixade och donade till hästarna tillsammans. Jag förberedde till Zandras Diddi som kommer hem på tisdag och kommer vara hemma under lovet, det blir trevligt saknar dem båda. När Anna och jag gjort färdigt allt och tagit in hästarna åkte vi till Donken och köpte fika mm....och tog med oss till stallet. Sen satt vi i fikarummet och myste och snacka skit medans hästarna åt sin lunch, det var länge sedan vi hade en sån dag och det var jätte mysigt. Efter fikat red vi ut en liten sväng och pysslade om hästarna, jag maserade Doris lite vilket hon älskar.

Den här helgen har varit riktigt bra, lugn skön ingen stress tillsammans med familjen och riktigt kära vänner.

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Tack för en mycket trevlig eftermiddag :)...

Hur gick det med kvällsfodringen?

/A

2009-10-26 @ 06:53:51
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0