Vi övar för fullt!

Jag och sidney övar med vår klicker för fullt! Det går riktigt bra och han vet precis vad som kommer efter "klicket" nu, GODIS!! Och det är ju aldrig fel med något som går att äta när man är en mycket hungrig hund. Vi övar på läxorna vi fick, men det är en som jag inte riktigt förstår? Frågan är: Vad är din hund beredd att jobba för? och så ska jag gradera det från 1-5. Jag förstår inte riktigt hur jag ska svara på den, hjälp mig den som kan!

Dagsfärska bilder på världens vackraste!




Kommentarer
Postat av: Anna

jo... din pålla var pigg i morse, hon stod upp och väntade ivrigt på mat, "pratade" lite och åt med god aptit.

/A

2009-09-15 @ 10:37:18
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Anna

Idag var hon trött din pålla... Ville inte stiga ur sängen ;)

Väl uppe på benen gick hon bara rakt ut ur boxen... Det har hon aldrig gjort tidigare, jag blev uppriktigt förvånad över hennes beslut ;) Väl inne igen åt hon bara en del av kraften och mumsade några tuggor hö. Hon o Gulle fick en påse hö att dela på i hagen som hon åt av då jag gick.

Hoppas att du får en bra dag.

/A

2009-09-17 @ 08:25:45
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0